חיפוש

מסך פתיחה חדש לא מופיע

צריכים עזרה בבעיות בסיסיות? זה המקום לשאול. חשוב! מטרת הפורום אינה לימוד התוכנה אלא פתרון תקלות ותמיכה טכנית בקורסים. פורום זה לא מיועד לעזרה במעשים לא חוקיים. פרסום מודעות בהודעה יגרום למחיקתה ומחיקת המשתמש.
חוקי הפורום
נא לציין את מערכת ההפעלה שם וגרסת התוכנה שעליהם אתם עובדים בכל הודעה (לדוגמה: מערכת Windows 7 64 bit, פרמייר פרו CC, שמונה ג'יגה בייט ראם).
מומלץ להוסיף מידע זה לחתימתכם כך שיופיע בכל הודעה שאתם משאירים (לוח בקרה למשתמש -> פרופיל -> חתימה אישית).
אין לדבר על פעילויות בלתי חוקיות כולל הורדה או פריצה של תוכנות. נא לכתוב משפטים שלמים ומנוסחים היטב כדי להקל על מתן תשובות בפורום. פרסום מודעות בהודעה יגרום למחיקתה ומחיקת המשתמש.
ככל שיהיה יותר מידע בהודעה כך יקל עלינו לענות. במקרים בהם זה רלוונטי, מומלץ לצרף צילום מסך של התקלה. נא לא לפתוח שרשורים כפולים באותו נושא או בפורומים נוספים.

תמיכה טכנית רשמית מחברת Adobe ופתרון בעיות רישוי אפשר לקבל בטלפון: 1-809-344-217 או ישירות דרך חשבון המשתמש באתר החברה.

מסך פתיחה חדש לא מופיע

הודעהעל ידי AMIR » 11 ינואר 2017, 14:30

שלום, ברשותי פוטושופ גרסא אחרונה. לאחר העידכון במחשב הנייד היה אפשר לפתוח מסמך חדש באפשרויות שונות.
במחשב הביתי מקבלים פתיחת מסך כמו תמיד, ללא אפשרוויות מובנות.
יש בעיה בהגדרות? איך פותרים?
AMIR
 
הודעות: 5
הצטרף: 08 אוגוסט 2012, 02:04

Re: מסך פתיחה חדש לא מופיע

הודעהעל ידי ערן שטרן » 11 ינואר 2017, 14:38

בעדיפויות התוכנה לחץ על הכפתור Reset Preferences On Quit, צא מהתוכנה ושגר שוב, זה אמור לאפס לברירות המחדל.
Screen Shot 2017-01-11 at 14.38.18.png
Screen Shot 2017-01-11 at 14.38.18.png (95.33 KiB) נצפה 27 פעמים
ערן שטרן
Forum Admin
 
הודעות: 3102
הצטרף: 17 נובמבר 2009, 18:58
מיקום: רמת גן

Re: מסך פתיחה חדש לא מופיע

הודעהעל ידי AMIR » 11 ינואר 2017, 14:42

תודה על התשובה המהירה אך זה לא עזר.
עדיין בפתיחת קובץ חדש עולה האפשרות הישנה. ( במחשב הנייד עובד היטב).
AMIR
 
הודעות: 5
הצטרף: 08 אוגוסט 2012, 02:04

Re: מסך פתיחה חדש לא מופיע

הודעהעל ידי ערן שטרן » 11 ינואר 2017, 16:20

אם כך, נסה להעלות את התוכנה וימיד לחץ על CTRL + ALT + SHIFT או אם אתה עובד על מחשב אפל CMD + OPTION + SHIFT אם עשית זאת בזמן תופיע הודעה שמבקשת ממך לאשר את איפוס התוכנה. אשר את האיפוס ובדוק אם זה עובד. בנוסף ודא בעדיפויות שביקשת לראות את מסך הפתיחה החדש (כמו בצילומסך שהעלתי כאן).
היה וגם זה לא עזר, יהיה עליך לפנות לתמיכה הטכנית של אדובי - הפרטים כאן למעלה.
ערן שטרן
Forum Admin
 
הודעות: 3102
הצטרף: 17 נובמבר 2009, 18:58
מיקום: רמת גן

Re: מסך פתיחה חדש לא מופיע

הודעהעל ידי AMIR » 11 ינואר 2017, 20:10

תודה רבה
AMIR
 
הודעות: 5
הצטרף: 08 אוגוסט 2012, 02:04


חזור אל תמיכה טכנית

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים

cron
חדש! הצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים והצעות מיוחדות. לחץ כאן